El Correo Gallego

Noticia 1 de 1 Área de Compostela  |   RSS - Área de Compostela RSS

Ames recibirá con música el Camiño da Diversidade de Ingada el sábado

Unos 300 peregrinos concienciados van a recorrer el tramo desde A Escravitude

Confección del mural de Ingada con Hermida - FOTO: INGADA
Confección del mural de Ingada con Hermida - FOTO: INGADA

M. OUTEIRO  | 14.09.2017 
A- A+

A Maía. El Concello de Ames recibirá el sábado con música a los peregrinos del tercer Camiño da Diversidade, iniciativa pionera que impulsa la Fundación Ingada “co obxectivo de sensibilizar á sociedade para que a diversidade das persoas sexa considerada como un valor”. La marcha arrancará a las 10.00 horas desde A Escravitude, y está previsto que el grupo de 300 personas llegue a O Milladoiro a las 14.30 horas para ser recibidos por la banda de folk Ribas do Sil, comiendo luego en el pabellón y casa de la cultura.

El recorrido elegido para este año contempla el paso por la última etapa da ruta portuguesa (de 18 km.), “e ao longo do mesmo realizaranse diferentes eventos culturais e de lecer, destacando entre eles varias sorpresas, así como o xa tradicional concurso de selfies, no que participan diversas entidades doando agasallos e cuxas bases se atopan na web www.fundacioningada.net”, aporta el Ayuntamiento de Ames.
El último tramo hacia la praza do Obradoiro lo cubrirán acompañados por el grupo de percusión Asociación Cultural Trópico de Grelos, y se leerá un manifiesto por la diversidad cuando lleguen (sobre las 18.30 horas). m. outeiro